суббота, 17 ноября 2012 г.

SEO for Europe #WebAuditor.Eu Agency Online Marketing Top European

1 комментарий:

  1. Mi az a kettős branding?Valószínűleg sokan a kérdést, mi az a kettős branding. Megpróbálom elmagyarázni, egyszerű nyelven, amit a kifejezés jelent. Dual branding tudható be a legegyszerűbb formája a közös marketing. Ez egy sajátos üzleti koalíciója 2-vagy több társaság, akik jó üzleti hírnevét. A fő cél az ilyen szövetségek kölcsönösen előnyös környezetet, amelyet használnak a kiskereskedelmi ágazatban. Általában a fő célja a növekvő értékesítési résztvevő cégek. Bevont vállalatok az üzleti koalíciós elvárható kölcsönös áruértékesítés egymással, úgynevezett "cross-selling".Most tekintsük az alapvető egyedi formátumok kölcsönös kiskereskedelmi értékesítés. Ezek közül az egyik - egy sor kiegészítő banki szolgáltatásokat üzletekben, úgynevezett Bank a boltban. Ez az, ahol az értékesítés helyén az ügyfél banki szolgáltatások. Elvégre, ha a boltban van egy ága a bankok fogyasztási hitelezés fog vezetni az értékesítési volumen növekedése. Banks előnye az, hogy bővítse a vevőkör.A másik formátum egy üzlet dolgozik a "turn-alapú hozzáférést." Ez az első alkalom ez a fogalom kezdte használni amerikai vállalatok. Vegyük például, hogy képvisel. Kis üzlet, amelynek közelében található a benzinkút. Egyes tanulmányok szerint úgy tűnik, hogy a lakosság nagy része a városok vásárolták a boltokban.Legjobb Flash Site 2004-2013 Collektion www.WebAuditor.euhttp://www.youtube.com/watch?v=HsSsuG2BuMw&feature=player_embeddedTisztelettel,Gennady Chesnokov

    ОтветитьУдалить